عضویت در باشگاه تماشاگران

عمو لاوروف از پنجشنبه در تماشاخانه ایرانشهر

عمو لاوروف از پنجشنبه در تماشاخانه ایرانشهر


به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر به نقل از مهر، نمایش «عمو لاوروف» نوشته و کارگردانی امیر امیری از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه اجرای خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند.


محمد هاشم زاده تهیه کننده نمایش «عمولاوروف» در این باره اظهار کرد: در یک سال اخیر و به خاطر شرایط کرونایی پیش آمده بارها به دلیل محدودیت اجراهای صحنه ای و به تعویق افتادن اجراها، متحمل خسارت های مالی زیادی شدیم. علاوه بر این خسارت های مالی، برخی از مخاطبان تئاتری به دلیل این که بارها اقدام به رزرو و تهیه بلیت کرده بودند و هر بار متحمل تصمیمات ناگهانی ستاد ملی کرونا کشور شدند، اطمینان خاطر خود را نسبت به تماشای کارهای صحنه ای در شرایط مناسب و با خیالی آسوده از دست داده اند.


وی ادامه داد: در زیر بار مسئولیت ها و دغدغه هایی که نسبت به تئاتر داشتیم، سعی کردیم در این مدت پشت کار بمانیم تا زحمات یک ساله تیم به قوت خود باقی بماند و در نهایت کار را به اجرا برسانیم و مخاطبان خود را بیش از این منتظر نگه نداریم. خدا رو شکر طی این مدت از حمایت رسانه ها بی بهره نبوده ایم و مورد لطف بسیاری از هنرمندان مخاطبان و به خصوص اصحاب رسانه قرار گرفتیم. لذا تصمیم بر این شده است که به جهت قدردانی از هنرمندان و دوستان دغدغه مند تئاتری‌مان و به خصوص خبرنگاران و عکاسان که این مدت ما را از حمایت خود بی دریغ نگذاشتند، از آنها دعوت کنیم تا به مناسبت بازگشایی مجدد سالن ها پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در نخستین اجراهای این اثر که مصادف با عید فطر نیز شده است مهمان ما باشند.


به تازگی پوستر این اثر نمایشی نیز با طرحی از مهدی کیانی رونمایی و منتشر شده است. «عمو لاوروف» نوشته و کارگردانی امیر امیری از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ اجرای خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند.


1400/2/20