عضویت در باشگاه تماشاگران

یک تغییر در ترکیب بازیگران «اسطرلاب»

یک تغییر در ترکیب بازیگران «اسطرلاب»

 

میثم غنی‌زاده که در اجراهای گذشته با گروه همراه بود به جمع بازیگران نمایش «اسطرلاب» بازگشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، اجراهای نمایش «اسطرلاب» در حالی از روز پنجشنبه سوم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد که گروه بازیگران شاهد یک تغییر بود. براین اساس «میثم غنی‌زاده» که پیش‌ازاین در اجراهای مرکز تئاتر مولوی در نمایش به ایفای نقش پرداخت، بار دیگر به جمع بازیگران بازگشت.

لازم به اشاره است که این نمایش در دو شب نخست اجرا شاهد استقبال تماشاگران بوده و تمامی بلیت‌های ظرفیت مجاز در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر توسط تماشاگران خریداری شد.

این نمایش، ماجرای خانواده‌ای درگیر بر سر میراث خانوادگی را روایت می‌کند. عموی جمع قرار بوده بمیرد و نباشد اما هست و همین وضعیت بر روابط شخصیت‌ها تأثیر گذاشته و سرنوشت همه را تغییر می‌دهد.

نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش که بر اساس طرحی از علی نرگس نژاد است، صدرا صباحی؛ تهیه‌کننده، یاسمن اسمعیل‌زادگان؛ دراماتورژ، صبا نجاتی و گروه بازیگران‌: مهدی سقا، میثم غنی‌زاده، مژده قربانی، زهرا بهروزمنش و الناز اسمعیل‌زادگان هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارت‌اند از آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده، ونداد خائفی؛ هویت بصری، سینا سرمدی؛ گروه عکاسی، اردلان آشناگر، غزل اسدزاده رج؛ طراح نور، حسن محمدی فرانی؛ طراح لباس و منشی صحنه، ارغوان مروتی؛ دستیار اول و برنامه‌ریز، پیام رضوانی؛ گروه کارگردانی، جلیل محمودی، یوسف محمودی؛ تبلیغات، ایران تئاتر رسانه مستقل هنر؛ مشاور امور رسانه‌، بابک احمدی.
نمایش «اسطرلاب» غیر از شنبه‌ها، هر روز ساعت 20 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


1400/4/4