عضویت در باشگاه تماشاگران

استقبال بیش از ۱۶ هزار تماشاگر از نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر

استقبال بیش از ۱۶ هزار تماشاگر از نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر

گزارش آماری تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در مهر و آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر به‌ صحنه رفتند، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ ‌ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «عروسی خون»، «چه»، «محاکات قبر» و «هملت» که مهر و آبان ماه سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم مهر ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۲۴۵ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰، ۱۲۰ و ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۳۳ اجرا تا تاریخ دهم آبان و میزبانی از ۹۴۰۷ تماشاگر، فروشی معادل ۱ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داشته است. به دلیل استقبال تماشاگران اجراهای نمایش «تنهایی و ...» این اثر نمایشی تا تاریخ دوازدهم آذر ماه تمدید شده است.

همچنین‌ نمایش «عروسی خون» به کارگردانی قطب الدین صادقی که از روز چهارم مهر ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۳۱ اجرا تا تاریخ دهم آبان ماه و میزبانی از ۲۰۵۹ تماشاگر فروشی معادل ۲۲۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «چه» به کارگردانی مهران رنجبر که از روز نهم مهر ماه در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۲۳ اجرا تا تاریخ پنجم آبان ماه و میزبانی از ۲۰۹۸ تماشاگر به فروش ۲۳۳ میلیون و ۵۸۱ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «محاکات قبر» به کارگردانی فرزاد امینی که از روز چهارم مهر ماه در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۱۰ اجرا تا تاریخ چهاردهم مهر ماه توانست با میزبانی از ۳۵۴ تماشاگر به فروش ۳۷ میلیون و ۱۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «هملت» دیگر نمایش اجرا شده‌ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی به کارگردانی الیکا عبدالرزاقی نیز که از روز بیست و یکم مهر ماه با قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۱۷ اجرا تا تاریخ دهم آبان ماه توانست با میزبانی از ۲۵۸۷ تماشاگر به فروش ۳۴۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دست پیدا کند.


1402/8/14