عضویت در باشگاه تماشاگران

استقبال ۳۰ هزار تماشاگر از ۴ نمایش تماشاخانه ایرانشهر

استقبال ۳۰ هزار تماشاگر از ۴ نمایش تماشاخانه ایرانشهر

گزارش آماری تعداد تماشاگران ۴ نمایش اجرا شده در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد.

به گزارش  روابط عمومی تماشاخانه‌ ‌ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «اتاقی در هتل»، «معجون السلاطین» و «سیزده بدر» که در نوبت اجرایی آبان و آذر سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم مهر در سالن سمندریان با ظرفیت ۲۳۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰، ۱۲۰ و ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۶۹ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر و میزبانی از ۱۹۵۸۰ تماشاگر، فروشی معادل ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داشته است.

همچنین‌ نمایش «اتاقی در هتل» به کارگردانی مونا فرجاد که از روز هفدهم آبان در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۲۵ اجرا تا تاریخ هفدهم آذر و میزبانی از ۳۲۹۸ تماشاگر فروشی معادل ۳۸۶ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان داشته است.

نمایش «معجون السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی که از روز دوازدهم آبان ماه در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۳۰ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر و میزبانی از ۳۷۳۷ تماشاگر به فروش ۵۱۴ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «سیزده بدر» به کارگردانی حسین میرزامحمدی که از روز چهاردهم آبان در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۲۹ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر ماه توانست با میزبانی از ۳۳۷۲ تماشاگر به فروش ۳۷۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دست پیدا کند.

دانلود فایل
1402/9/19